Media Center

Nedladdningar

På vår sida för nedladdningar kan du ladda ner användbar information. Om du inte hittar materialet du söker hjälper vi dig gärna via vårt kontaktformulär.

Kataloger och broschyrer

OFL/AFL BASIC

MD 180 BASIC L

specifikationer för offertförfrågningar

Här hittar du specifikationer för offertförfrågningar för ESYLUX-produkterna i formaten d81 (GAEB 90), p81 (GAEB 2000) samt RTF-format (Rich Text Format), samlat i ett dokument, som du enkelt kan ladda ner till din dator.
Om du har några frågor om detta kan du använda vårt kontaktformulär.

GAEB XML (x81) - ESYLUX Programm im GAEB XML Format x81 fileadmin/_03-services/_02-media-center/ausschreibungstexte/210715_esylux_produktprogramm_de_de.x81
GAEB 2000 (p81) - ESYLUX Programm im GAEB 2000 Format p81 fileadmin/_03-services/_02-media-center/ausschreibungstexte/210715_esylux_produktprogramm_de_de.p81
GAEB 90 (d81) - ESYLUX Programm im GAEB 90 Format d81 fileadmin/_03-services/_02-media-center/ausschreibungstexte/210715_esylux_produkprogramm_de_de.d81
KNX produktdatabank

Användningsvillkor

ESYLUX GmbH/ESYLUX Deutschland GmbH ger användaren en icke-exklusiv och ej överlåtbar rätt att ladda ner och använda programvaran för produkten från ESYLUX. Programvaran för produkten tillhandahålls kostnadsfritt. Vi ställer inte källkoden till databanken till förfogande.

ESYLUX-produktprogrammet innehåller ESYLUX-specifika kunskaper och programvara som utvecklats särskilt för ESYLUX-produkterna. Användning i kombination med produkter från andra tillverkare bör undvikas eftersom detta kan leda till oönskade eller farliga tillstånd i anläggningar och produkter.

Ansvar för juridiska och sakliga fel
ESYLUX GmbH resp. ESYLUX Deutschland GmbH ansvarar enbart för uppsåt eller grov vårdslöshet, särskilt beträffande lämpligheten hos produktdatabanken (dataposter, filer, program).

Virus
Trots noggranna och regelbundna kontroller kan ESYLUX GmbH/ESYLUX Deutschland GmbH inte garantera att denna webbplats och de filer som laddas ner härifrån är fria från virus. Före nedladdning av dokumentation, programvara, produktdatabanker och information har användaren ansvar för att vidta lämpliga säkerhetsåtgärder och uppdatera sin virusprogramvara.

I övrigt gäller ESYLUX Deutschland GmbH:s Allmänna affärsvillkor.

Mobilappar

ESY-App

Med ESY-App kan du enkelt konfigurera och använda intelligenta detektorer och ljusstyrningar från ESYLUX via Bluetooth. Den gör det enkelt att driftsätta detektorer och smidigt anpassa belysningen efter individuella behov genom att dimma, tända/släcka, ändra ljusfärg eller starta scener. Dessutom kan inställningarna sparas, hanteras och dokumenteras i det mobila projektbiblioteket.

Appen har bl.a. följande funktioner:

• Snabbt produktval med sök- och katalogfunktion (namn, artikelnummer, typ)
  • Minneslista för produkter som används ofta
  • Enhetsspecifika konfigurationer för ESYLUX närvaro- och rörelsedetektorer, ljusstyrningar och nödbelysningar
  • Omfattande konfiguration om ESYLUX Light Control-enheter med SymbiLogic-teknik
  • Enkel konfiguration av DALI adresserbara system med ESYLUX-detektorer
  • Smidig anpassning av inställningarna med touchmanövrering
  • Spara, hantera och för över den använda inställningen i appen eller med andra mobila slutenheter
  • Mobilt projektbibliotek för att spara och hantera dina enheter, inklusive inställningar för nivåer (projekt, våning, rum, enhet)

Kontakt Sidebar -se

Kontakt Sidebar